Sunday, May 10, 2009

ThE MeaNinG oF FRIENDSHIP....


Friendship....ape sebenarnyer maksud friendship nie???aku pon xpnah amik port mase zaman2 skola dlu..yg aku tau sape yg ok ngn aku bole ngam ngn aku dia la kawan baik aku..mase skola dlu aku memang ade kawan baik..mane ade dia ada la aku smpai kadang2 cikgu2 pggil ktorg nie kembar..sentiase bersama..Lepas keputusan SPM kua masing2 bwk haluan sndiri..

Bile da masuk alam kampus..totally different ngn alam persekolahan...time nie la nk kne suai knal cari kwn2 baru...mase nie la aku knal ngn sofea,iema,ieta,kk.nadzrah,shida,sue n atiqah...
mase mula2 masuk klas..aku memang xboleh tgk muka kk n shida...klu korang nk tau dorang dua org nie tgk org mcm bagus...yg si sue n nadzrah plak lagi la klu tgk org tu memang rase nk korek jer biji mata dorang...tapi ada 1 persamaan ngn ktorg bile mane ktorg sume xbole blah ngn atiqah!!! Mane x nyer slagi ade jer budak lelaki dlm klas tu sume kwn dia..konon2 dia la yg paling hot dlm klas tuh...

Tapi sape tau kan..masing2 yg dulunyer xbole tgk 1 sama lain akhirnyer jdi kwn...kwn yg sgt akrab antara 1 sama lain smpai skang ktorg masih berkwn..cume bezanyer xde lagi shida n sue...masing2 bawak haluan masing2..tggl la aku,kk,nadzrah n ieta...yg atiqah nie dia ade tapi idupnyer cam chipsmore..ske2 timbul pastu ske2 ilang..klu ktorg xcontact dia memang xde la dia tu..susah tul nk jumpe ngn dia...

skang nie mane aku p ade la kk,ieta n nadzrah..even masing2 cbuk ngn life masing2..tapi ktorg still keep in touch...aku dlunyer xla rapat mane pon ngn dorang nie..cume ieta jer yg very close ngn aku..tapi ntah mcm mane mase praktikal...aku rajin hang out ngn kk n nadzrah nie..bole dikatakan ari2 buka pose sesame...

Sejak dari itu sumenyer ktorg kongsi suka duka sama2...cume bf jer blom smpat nk share lagi..hehehehehe...

KK nie klu korang nak tau orgnyer sgt la easy going...aku senang berkawan ngn dia sbb pd aku dia memahami aku...byk bende yg aku share ngn dia..boleh dikatakan xde ape pon yg aku sorok dari dia...sume dia tau...cumenyer kk nie dia xbole stress sgt..klu idupnyer stress dia mula la meggelabah..trus ilang keceriaan dlm idup dia...

Ieta plak orgnyer happy go lucky...pada dia xde masalah yg xbole nk di selesaikan...aku selesa berkawan ngn dia..even dia da jdi tunang org pon..ktorg tetap priority dia...tu yg aku ske psl ieta nie..

Nadzrah..aku n kk pggil dia dr.love..sbb klu ktorg ade masalah cinta sure ktorg rujuk ngn dia mintak opinion dia..maklumla expirience dia yg membuatkn ktorg respect ngn dia...

3 of them are very open minded n i trust them very much...Ntah mcm mane we became very close to each other...we also share the same interest..Travelling!!!we can chat for hours no matter what..we laugh,we cry,we help each other no matter what happen in our life...as for me, this is what friendship is all about..we share everything together..no secrets between us!!

Ladies...
Thank you for lending me your shoulder to cry on...Really appriciate the friendship between us...no matter what you all still the bestfriend that i ever have...


No comments:

Post a Comment